Στη φάση υλοποίησης εισέρχεται ένα ιδιαίτερα κρίσιμο και πνοής έργο υποδομής για την πρωτεύουσα της Λακωνίας, καθώς τις επόμενες ημέρες εκκινούν οι εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ επί της οδού Σπάρτης-Γυθείου. Πρόκειται για μια κομβική παρέμβαση που στοχεύει στην πλήρη ηλεκτρική θωράκιση των καταναλωτών της συγκεκριμένης ζώνης, διασφαλίζοντας παράλληλα τη μελλοντική υπόγεια διασύνδεση με τον κεντρικό ιστό της πόλης.
Το πλέον ευεργετικό αποτύπωμα της συγκεκριμένης επένδυσης εντοπίζεται στην επικείμενη αποξήλωση του υφιστάμενου Εναερίου Δικτύου Μέσης Τάσης. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αναβαθμίσει ριζικά την αισθητική εικόνα της νότιας εισόδου της Σπάρτης, εξαλείφοντας δια παντός την οπτική όχληση των καλωδίων. Παράλληλα, με τις νέες γραμμές τίθενται οι στέρεες βάσεις για μια ασφαλέστερη, εναλλακτική και απρόσκοπτη τροφοδότηση των χρηστών Χαμηλής Τάσης, περιορίζοντας στο ελάχιστο τις πιθανότητες μελλοντικών βλαβών.
Η διοίκηση της Περιοχής Σπάρτης του ΔΔΕΔΗΕ, αναγνωρίζοντας τις αντικειμενικές δυσκολίες και την αναπόφευκτη πίεση που θα προκληθεί στην κυκλοφορία λόγω του νευραλγικού σημείου των εργασιών, απευθύνει έκκληση για την κατανόηση και την υπομονή των πολιτών. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται, η όχληση είναι προσωρινή, όμως η χρηστικότητα του έργου θα παραμείνει μόνιμη, με γνώμονα πάντα την απόλυτη ασφάλεια εργαζομένων και διερχομένων.
Τέλος, ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (Δήμο Σπάρτης, Αστυνομική Διεύθυνση, ΕΦΑΛΑΚ, ΟΤΕ και ΕΥΔΑΠ) για την άψογη και συντονισμένη συνεργασία, εξαίροντας ταυτόχρονα την ετοιμότητα του τεχνικού προσωπικού της Διαχειριστή, το οποίο εργάζεται εντατικά για την άρτια, ταχεία και ασφαλή περάτωση της μεγάλης αυτής παρέμβασης.




